سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت کالاوما

طراحی سایت کالاوما

طراحی سایت کالاوما همانند بیشتر موضوعات مربوط به طراحی سایت فروشگاهی موضوع جالبی است که با توجه به گسترش جریان خرید اینترنتی، لازم به بررسی است.فروشگاه اینترنتی کالاوما با تاسیس در سال 1397 به یکی از مراکز فروش اینترنتی تبدیل شد. ایجاد فضای خرید لذت بخش از جمله شعارهایی است که این فروشگاه از خود ارائه داده است.مجموعه طراحان کالاوما را جوانان باهوش و مستعدی تشکیل می دهند که سعی دارند خرید روزانه کالا برای مشتریان را در سراسر کشور راحت تر کنند.باتوجه به شعار سایت کالاوما از اولین سال تاسیس این فروشگاه اینترنتی فعالیت های گوناگونی صورت گرفته است. ما در این بخش قصد داریم علت تاثیر گذاری این فروشگاه با توجه به شعار ذکر شده از سوی موسسین را در راستای موضوع طراحی سایت فروشگاهی بررسی کنیم. برای این واکاوی و بررسی، همراه ما باشید.

ویژگی های طراحی سایت کالاوما

کالاوما یکی از انواع فروشگاه های اینترنتی است که با تضمین اصالت و ایجاد شرایط بازگشت 7 روزه کالا در حال فعالیت در فضای اینترنتی است. طراحی سایت کالاوما به گونه ای است که اطلاعات کامل مربوط به ویژگی های محصولات را صادقانه و بی طرفانه در اختیار مشتری قرار می دهد. تیم ارزشمند کالاوما ارائه بهترین نوع کالا را در بحث رقابت های قیمتی از وظایف اصلی و مهم خود معرفی کرده است.به محض ورود به سایت این فروشگاه اینترنتی شما با مجموعه ای از انواع گزینه های خرید و شگفتانه های متفاوت روبرو می شوید. شگفتانه یکی از موارد جالب در طراحی سایت کالاوما است که در رقابت قیمتی با سایر سایت های فروشگاهی، تخفیف های مدت دار و با ارزش فوق العاده را در اختیار مشتری قرار می دهد.در کنار شگفتانه، این فروشگاه اینترنتی برای جذب مخاطب بیشتر از گزینه ای با عنوان تخفیف نقدی اولین خرید برخوردار است. تجربه های مرتبط با طراحی سایت فروشگاهی نشان داده است که به طور معمول کاربران و خریداران فضای وب، استقبال ویژه ای از تخفیف ها می کنند. خصوصا اگر تخفیف مرتبط با اولین خرید آن ها باشد.

طراحی سایت

دسته بندی های موجود در طراحی سایت کالاوما

برای خرید از سایت کالاوما بر اساس طراحی در نظر گرفته شده، تنها کافی است به صفحه اول مراجعه کنید تا با انبوهی از کالاهای جدید و اصطلاحا به روز بازار مواجه شوید.کالای موجود در صفحه اول با تصاویری واقعی و با طراحی نسبتا متفاوت تبلیغاتی در معرض دید مخاطبان قرار دارد. با کلیک روی هر کدام از کالاها به دسته بندی و توضیحات آن محصول وارد خواهید شد.دسته بندی های موجود در منوی سایت شامل موارد زیر است:
• کالای دیجیتال؛
• لوازم خانه و آشپزخانه؛
• مد و پوشاک؛
• آرایشی بهداشتی سلامت؛
• اسباب بازی، لوازم تحریر، مادر و کودک.
هر کدام از دسته بندی های اصلی، به دسته های جزیی تری تقسیم می شوند. به طور مثال در دسته بندی «اسباب بازی، لوازم تحریر، مادر و کودک» شما با مواردی مرتبط به کالای خواب و استراحت کودک، محصولات مرتبط با سرگرمی و آموزش کودک و غیره مواجه می شوید.هر کدام از دسته بندی های جزیی در دسته بندی های اصلی موجود در طراحی سایت کالاوما با نام های دقیق تری نیز کاربر را راهنمایی می کنند.این مدل از دسته بندی می تواند انتخاب راحت تری را برای مشتری فراهم کند. همچنین با جزیی شدن تقسیمات محصولات، سردرگمی برای کاربر به وجود نخواهد آمد.

قابلیت مقایسه در طراحی سایت کالاوما

پس از مراجعه به سایت و انتخاب دسته بندی مورد نظر، کاربر یا مشتری می تواند با انتخاب گزینه ای در کنار تصویر کالا اقدام به بررسی و مقایسه آن کالا کند.امکان مقایسه 4 کالا به طور همزمان در فروشگاه اینترنتی کالاوما امکان پذیر است.به طور مثال با مراجعه به بخش دیجیتال، انتخاب لپ تاپ، انتخاب برند مورد نظر و در نهایت انتخاب 4 مدل از لپ تاپ، می توانید مشخصات، تفاوت ها و شباهت های این محصولات را بررسی و مقایسه کنید.

وجود فیلتر های بررسی و انتخاب دقیق در سایت کالاوما

پس از انتخاب هر کدام از دسته بندی ها و در نهایت رسیدن به محصول مورد نظر خود، می توانید در بخش انتخاب یا مقایسه کالا از فیلتر های بسیار جزیی تر در زمینه خرید استفاده کند.با در نظر داشتن مثال قبلی مربوط به لپ تاپ، کاربر می تواند محصول مورد نظر را بر اساس نه تنها برند، بلکه بر اساس پردازنده، رم، هارد، حافظه پر سرعت، صفحه نمایش و غیره انتخاب و بررسی کنید.

و در آخر...

طراحی سایت کالاوما را باید به عنوان یک سایت فروشگاه اینترنتی با قابلیت خرید لذت بخش معرفی کرد. این سایت با در نظر داشتن دسته بندی های جزیی و همچنین انواع تخفیف های شگفتانه در بهترین رده از طراحی سایت فروشگاهی قرار دارد.باید بگوییم که برای بهره مندی از سایت کالاوما، تنها کافی است با اعتماد به سئو بهینه سازی شده این سایت نام آن را را در گوگل سرچ کنید و از رابط کاربری ساده و تجربه کاربری فوق العاده آن لذت ببرید.